625 de taxiuri colatante vor promova turismul din România. Ministerul Economiei derulează o nouă campanie outdoor de promovare la Campionatul European de Fotbal – EURO 2024.
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) realizează în perioada 10 iunie – 15 iulie, o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen, Frankfurt prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfășoară în contextul Campionatului European de fotbal.
„România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiștilor din Germania, dar și în rândul potențialilor turiști din întreaga Europă care participă la acest campionat.
Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de țară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic și poate atrage atenția publicului într-un mod distinctiv”, a spus Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), în cadrul unui comunicat de presă.
„Prezenţa noastră pe piața germană vine totodată şi în sprijinul touroperatorilor, agenţiilor de turism interesate şi companiilor aeriene ce desfăşoară deja o importantă activitate în această țară.
Germania este considerată ca fiind o piață prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri în anul 2023”, se menționează în finalul comunicatului.
EURO 2024 – Campionatul European de Fotbal are loc în perioada 14 iunie – 14 iulie 2024, în Germania. România va fi prezentă la turneul final, fiind repartizată în grupa E, alături de Belgia, Slovacia și câștigătoarea play-off-ului B (Israel, Ucraina, Bosnia sau Islanda).
17 iunie, ora 16:00: România – Ucraina (pe Alianz Arena, din Munchen)
22 iunie, ora 22:00: România – Belgia (pe Rhein Energie Stadion, din Koln)
26 iunie, ora 19:00: România – Slovacia (pe Waldastadion, din Frankfurt)