BUSINESS

Atelier de abilitare prin autoapărare pentru pasagere și șoferițe, organizat de Bolt cu ocazia Zilei Internaționale pentru Eliminarea Violenței Împotriva Femeilor

Atelier de abilitare prin autoapărare pentru pasagere și șoferițe organizat de Bolt cu ocazia Zilei Internaționale pentru Eliminarea Violenței Împotriva Femeilor
sursa foto: Bolt

Compania de ridesharing Bolt a organizat marți, 25 noiembrie, cu sprijinul unei experte independente, un atelier de abilitare prin autoapărare la care au participat 18 șoferițe partenere și pasagere din București.

Atelier de abilitare prin autoapărare pentru pasagere și șoferițe

Bazat pe jocuri de rol și exerciții axate pe joc, atelierul desfășurat pentru a marca Ziua Internațională pentru Eliminarea Violenței Împotriva Femeilor, a fost un prilej pentru participante să-și împărtășească poveștile și să-și însușească o serie de tehnici care să le ajute în dezescaladarea conflictelor.

„Baza unei platforme sigure precum Bolt o reprezintă înțelegerea riscurilor, medierea conflictelor între părți și utilizarea tehnologiei pentru extinderea siguranței. De aceea, compania colaborează constant cu experți independenți care să aducă beneficii concrete pentru utilizatori.

Pentru a marca o zi cu o semnificație atât de puternică, Bolt a colaborat cu Daniela Drăghici, instructoare acreditată internațional, cu o bogată experiență în dezescaladarea conflictelor, al cărei workshop reprezintă o trusă de instrumente educaționale inovatoare de prevenire a violenței, care s-a dovedit a reduce în mod eficient incidența abuzurilor”, arată compania.

Atelier de abilitare prin autoapărare pentru pasagere și șoferițe, organizat de Bolt cu ocazia Zilei Internaționale pentru Eliminarea Violenței Împotriva Femeilor
sursa foto: Bolt

Exerciții folositoare pentru limitarea situațiilor conflictuale

Abilitățile dobândite în cadrul workshop-ului de abilitare prin auto-apărare pot fi folosite pentru limitarea situațiilor conflictuale, lucrându-se cu trei aspecte: puterea mentală, verbală și fizică.

„Atelierul este dedicat grupurilor de femei din medii diferite și oferă abilități de comunicare non-conflictuală, exerciții pentru recunoașterea și protejarea limitelor personale, tehnici de bază de autoapărare, dar și metode de gestionare a stresului și îmbunătățire a stării de bine.

Este un curs cuprinzător, menit să ne ajute să ne dezvoltăm încrederea și curajul, să ne simțim mai în siguranță în viața de zi cu zi. M-am bucurat să văd că Bolt România organizează asemenea inițiative, e ceva unic, și m-aș bucura să preia modelul și alte companii care lucrează cu femei”, a explicat instructoarea Daniela Drăghici care a desfășurat până în prezent aproximativ 70 de ateliere, pentru peste 1.200 de participanți.

Funcții de siguranță care pot fi accesate în aplicația Bolt

Atelier de abilitare prin autoapărare pentru pasagere și șoferițe, organizat de Bolt cu ocazia Zilei Internaționale pentru Eliminarea Violenței Împotriva Femeilor
sursa foto: Bolt

În deschiderea atelierului, pasagerelor și șoferițelor partenere li s-au prezentat funcțiile de siguranță care pot fi accesate în aplicația Bolt, eficiente în caz de nevoie.

Printre acestea se numără:

  • locația live pentru care cei apropiați să știe detaliile cursei,
  • intervale de condus limitate pentru cei de la volan
  • codurile de preluare care pot fi activate de către pasageri pentru a se asigura mereu că se urcă în mașina potrivită.

Foarte importante sunt și butonul „Asistență de urgență” care permite un apel către serviciile de urgență în cazul unei situații periculoase, dar și echipa de siguranță, gata să asiste pasagerii sau șoferii parteneri în caz de nevoie.

„Cursul prin care am marcat Ziua Internațională pentru Eliminarea Violenței Împotriva Femeilor a fost un prilej și pentru noi să ne reconectăm mai îndeaproape cu utilizatoarele noastre, fie ele șoferițe sau pasagere. Ne-am bucurat să discutăm mai multe despre ecosistemul digital de siguranță al Bolt care are funcții utile precum butonul «Asistență de urgență», care ne permite să alertăm serviciile de urgență, primind totodată acces la locația în timp real și la detalii despre mașina în care se află pasagerul sau șoferul partener care are nevoie de ajutor”, a explicat Maria Niculescu-Aron, General Manager Bolt România, participantă și ea la atelier.

Reprezentantele Bolt prezente la curs le-au reamintit pasagerelor și șoferițelor partenere despre importanța acordării de calificative și comentarii în aplicație după orice cursă. Acestea contribuie la păstrarea unor servicii de calitate, scăzând totodată riscul de apariție a unor situații conflictuale.

claudiu.popa@mediaflux.ro - Claudiu Popa este jurnalist, fotograf și țăran în timpul liber. Cochetează cu presa încă din liceu, când a scris la ziarele Informația Prahovei sau Actualitatea Prahoveană. ... vezi toate articolele