Emma Răducanu poate câștiga 150 de milioane de lire sterline, preconizează speciliaștii britanici despre sportiva cu origini românești.
Emma Răducanu poate să devină un brand la doar 18 ani. Actualul loc 22 WTA după succesul de la US Open 2021, se bucură de o atenție uriașă, iar popularitatea sa este în creștere, companiile de publicitate bătând la ușa managerilor săi.
Sportiva cu tată român are în prezent două contracte de sponsorizare, cu Nike și cu furnizorul de rachete Wilson, care împreună valorează 100.000 de lire, iar acestea sunt încheiate pe o perioadă de doar un an.
Sursele din industrie, scrie gsp.ro, se așteaptă ca acestea să fie reînnoite, iar sumele încasate să fie de 10 ori mai mari decât cele din prezent.
Mai mult, firme precum Castore, care are acorduri cu Andy Murray, echipa de Formula 1 McLaren, naționala de cricket a Angliei, dar și cu echipele de fotbal Wolverhampton, Newcastle și Rangers, este hotărâtă să-i facă o ofertă lui Răducanu.
Alte zeci de mărci globale din sectorul modei, automobilelor, băuturilor răcoritoare și ale înfrumusețării, precum Aston Martin, Chanel, Lacoste sau Uniqlo s-au arătat interesate să obțină parteneriate cu noua stea a tenisului feminin.
Chiar celebra firmă de bijuterii Tiffany ar fi luat legătura cu Max Eisenbud, impresarul Emmei Răducanu, pentru ca sportiva britanică să devină ambasadorul mărcii americane.
Astfel, specialiștii din Marea Britanie au început să calculeze cât ar putea să încaseze Emma Răducanu pe baza brandului puternic pe care îl construiește:150 de milioane de lire sterline, scriu cei de la The Sun.