LIFESTYLE

Îngrijirea pielii prin nutriție: pielea frumoasă începe prin dietă

Îngrijirea pielii prin nutriție pielea frumoasă începe prin dietă

Nu există nicio îndoială că există nenumărate produse pentru îngrijirea pielii care vă pot ajuta să aveți cea mai sănătoasă și mai vibrantă piele. Cu toate astea, nu are rost să cheltuiești banii pe produsele aplicate extern pe piele, dacă nu ai grijă să-ți hrănești pielea din interior.

Ceea ce mâncați poate face o diferență enormă în ceea ce privește aspectul și senzația pielii, precum și un impact asupra afecțiunilor comune ale pielii și asupra riscului de cancer de piele.

Dacă suferi de acnee ia în considerare tipurile de alimente bogate în carbohidrați

Cercetările au arătat că o dietă glicemică scăzută poate ajuta la reducerea simptomelor acneei și la îmbunătățirea calității pielii. Aceasta înseamnă, practic, consumul mai multor cereale integrale și leguminoase și reducerea sau tăierea alimentelor procesate. Efectul knock-on este că acest stil de viață aduce beneficii asupra întregului organism, nu doar a pielii.

Pentru noi toți există substanțe nutritive cheie, antioxidanți și alte substanțe fitochimice care s-au dovedit a fi benefice sau esențiale pentru o piele sănătoasă.

Îngrijirea pielii prin nutriție: pielea frumoasă începe prin dietă

NUCI ȘI SEMINȚE

Nucile și semințele oferă tipurile potrivite de grăsimi care ne hrănesc pielea. De asemenea, acestea sunt bogate în vitamina E antioxidantă pentru a combate daunele provocate de radicalii liberi, care contribuie la îmbătrânirea pielii.

ORZ

Cercetările au arătat recent că o dietă care conține cereale integrale, cum ar fi orzul, ajută la ameliorarea acneei și la îmbunătățirea pielii. Orzul oferă, de asemenea, seleniu mineral antioxidant și niveluri bune ale altor câteva vitamine și minerale care joacă roluri în regenerarea pielii, părului și unghiilor sănătoase.

CEAI


Ceaiurile conțin antioxidanți diferiți, dar toate au potențialul de a beneficia de beneficii anti-îmbătrânire. S-a demonstrat că ceaiul verde ajută la întinerirea celulelor pielii. Taninurile din ceai pot reduce absorbția mineralelor în alimente, așa că încercați să beți ceaiul între mese și nu în timpul acestora.

Midii și stridii


Acestea un conținut ridicat de proteine, surse bune de grăsimi omega-3 și elemente clare pentru furnizarea de zinc, un mineral esențial pentru vindecarea pielii și prevenirea infecțiilor. Creșterea zincului poate ajuta acneea și alte afecțiuni ale pielii, dar este, de asemenea, esențială pentru ca noi toți să menținem o piele radiantă sănătoasă. Dacă sunteți afectat de mătreață, creșterea zincului vă poate ajuta.

SOMON

Peștele gras, cum ar fi somonul, este fabulos de bogat în grăsimile esențiale omega-3. Acestea reduc inflamația și oferă hrană esențială pielii. Pentru a obține beneficiile, trebuie să îl consumați de cel puțin două ori pe săptămână. Alți pești din această categorie includ sardine, macrou, hamsii și păstrăv. De asemenea, este recomandat luați zilnic un supliment suplimentar de omega-3, altfel nivelurile optime vor fi ușor de atins. Dacă suferiți de eczeme sau psoriazis, creșteți doza acestora.

MORCOVI

Această legumă umilă este una dintre cele mai bogate surse de beta-caroten, care acționează atât ca un antioxidant în sine, dar poate fi și transformată în vitamina A, care repară și menține pielea sănătoasă.

AVOCADO


Bogat în grăsimile esențiale de care avem nevoie pentru a ne hrăni pielea și părul din interior spre exterior și o sursă excelentă de vitamina E pentru a ajuta la protejarea pielii împotriva îmbătrânirii radicalilor liberi și a daunelor provocate de soare.

FRUCTE DE PĂDURE


Arată delicios, au un gust divin și sunt în topul topurilor pentru puterea antioxidantă.

Sunt, de asemenea, bogate în vitamina C, un antioxidant pentru combaterea procesului de îmbătrânire, dar și necesar pentru construirea colagenului, proteina care conferă pielii elasticitatea sa și întărește capilarele.