Met Gala 2021, care a revenit pentru anul acesta la New York Fashion Week, a generat, împreună cu NYFW, un impact media de peste 700 de milioane de dolari.
Datele oferite de Launchmetrics arată că valoarea impactului mediatic al Met Gala 2021 a fost de 543 de milioane de dolari, în timp ce New York Fashion Week a avut un MIV (n.r. – media impact value = suma pe care brandul ar fi trebuit să o plătească pentru vizibilitatea avută) de 179 de milioane de dolari.
Comparativ, ediția din mai 2019 a generat un impact media de 612,8 milioane de dolari.
Brandul cu cel mai mare succes la Met Gala 2021 a fost Versace, care a avut un MIV de 26,4 milioane de dolari și 3.600 de postări. În clasamentul brandurilor, Versace a fost urmat de Balenciaga, Oscar de la Renta, Ralph Lauren și Saint Laurent.
Celebritatea de top a fost Lil Nas X, ale cărei postări personale și ecou în mass-media, au generat un MIV de 38,8 milioane de dolari. Rapperul a avut trei postări pe rețelele sociale și 6.600 de mențiuni media, el purtând trei ținute personalizate Versace.
În ceea ce privește categoria influencerilor, Emma Chamberlain, a avut postări personale și ecou în mass-media care au provocat un MIV de 15,9 milioane de dolari în MIV. Ea a purtat o ținută Louis Vuitton personalizată: o rochie strălucitoare cu paiete și ștrasuri, cu decupaje triunghiulare.
Din totalul MIV al New York Fashion Week, 130 de milioane de dolari au fost generate de rețelele de socializare și 49 de milioane de dolari de publicațiile online.
Moschino, care a organizat un spectacol în Parcul Bryant, pe 9 septembrie, la care au participat invitați celebri precum Diplo, Megan Fox și Taraji P. Henson, alături de modele precum Gigi Hadid, a avut un MIV de 13,6 milioane de dolari și 2.400 de postări.
Cântărețul, compozitorul și dansatorul american Kehlani, care a avut 15 postări personale și 152 de mențiuni media, a generat 6,2 milioane de dolari ca Media Impact Value.