Black Friday la eMAG are loc anul acesta pe 12 noiembrie, conform unui anunț al companiei cu privier la evenimentul anual de shopping.
Black Friday, care s-a ținut pentru prima oară în 2011, a generat, an de an, vânzări în creștere și o tendință din ce în ce mai mare pentru plată cu cardul.
Compania se așteaptă anul acesta la o diversificare a coșului de cumpărături cu produse din mai multe categorii și creșterea comenzilor la easybox.
Anul trecut, nouă din zece români știau ce este Black Friday, iar mai mult de 54% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.
În ziua de Black Friday 2020, s-au înregistrat 12,4 milioane de vizite pe eMAG. Comanda ridicată în cel mai scurt timp s-a înregistrat la easybox, la 7 minute de la încărcare, chiar în ziua de Black Friday. În primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse, iar comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței.