Ianis Hagi câștigă din publicitate 140.000 de euro anual, lucrând cu branduri de renume pe plan internațional.
Jucătorul lui Glasgow Rangers lucrează de ani buni cu mai multe branduri importante din lume, precum Nike, PepsiCo sau Gillette, care i-ar aduce venituri anuale de 140.000 de euro.
Cel mai important astfel de contract a fost semnat de Ianis cu celebra firmă de echipament sportiv Nike. Acordul a fost parafat în 2016, când fiul „Regelui” avea doar 18 ani și făcea pasul în Italia, la Fiorentina, de la FC Viitorul, pentru 2 milioane de euro.
În calitate de imagine a firmei de echipament sportiv, Ianis Hagi primește anual de la compania americană suma de 100.000 de euro, scrie playsport.ro, acesta fiind cel mai important contract al fotbalistului român.
Ianis Hagi mai are un contract de publicitate în derulare și cu compania Gillette, iar sursa citată notează că datorită acestuia încasează 15.000 de euro pe an.
Fiul lui Gheorghe Hagi ar mai primi anual 25.000 de euro în urma parteneriatului cu compania PepsiCo.
În total, veniturile anuale lui Ianis Hagi din contractele de publicitate s-ar ridica la 140.000 de euro. La acestea se adaugă salariul de la Rangers, care ar fi de aproximativ 1,2 milioane de lire sterline.