Românii care călătoresc în Italia nu au o zi foarte bună astăzi. Zborurile lor ar putea fi compromise din cauza grevei pe care au anunțat-o angajații aeroporturilor din Peninsulă. Conform informațiilor publicate de Antena 3 CNN, lor li se alătură și piloții a două companii low cost.
Pe cale de consecință, au fost anunțate deja foarte multe zboruri întârziate sau anulate. De exemplu, cine are bilet spre Milano, la ora 10:40, a aflat că zborul are întârzeEre. Compania WizzAir a anunțat pasagerii că este necesar să vină din timp în aeroport, și să verifice tot timpul aplicația mobilă să vadă dacă zborul nu a suferit modificări.
Mai mult decât atât, grevei din aviație i se adaugă cea anunțată de către transportatorii feroiari. 50% dintre cursele cu trenul au fost anulate. Angajații feroviari cer condiții de muncă mai bune, iar mișcarea de protest continuă și sâmbătă.
Ce pot face pasagerii ale căror zboruri au întârziat mai mult de 5 ore
În dimineața zilei de joi, Wizz Air a reamintit pasagerilor că, în cazul întârzierilor care au rezultat într-o așteptare de peste cinci ore, aceștia au posibilitatea, prin intermediul call center-ului, să solicite reprogramarea zborului, în limita locurilor disponibile, să primească rambursarea a 120% din tariful inițial achitat, sub formă de WIZZ credit pentru rezervările viitoare, sau să le fie rambursată valoarea integrală a biletului.
Ce pot face pasagerii în cazul anulărilor
În cazul anulărilor, pasagerii au aceleași opțiuni de reprogramare sau rambursare, pe care le pot accesa online.
„Pasagerii afectați de anulări își pot reprograma călătoria online gratuit pe zboruri ulterioare, în limita locurilor disponibile, accesând contul Wizz Air, conform instrucțiunilor comunicate în notificarea trimisă prin e-mail.
Pasagerii care au nevoie de asistență pentru reprogramarea zborului Wizz Air pot contacta Centrul telefonic pentru asistență specială și solicita ajutor la numărul de telefon cu tarif normal, indicat pentru fiecare țară”, a informat compania.
VĂ RECOMANDĂM ȘI: Se dau 1.000 de lei pe lună pentru acești elevi. Schimbări majore începând din toamnă
Pasagerii afectați de astfel de întârzieri semnificative sau de anulări sunt informați cu privire la orice modificare a zborului prin intermediul aplicației mobile, prin SMS și e-mail și pot obține asistență de la agenții de handling din aeroport responsabili de zborul respectiv.
De asemenea, compania aeriană recomandă rezervarea biletelor direct la Wizz Air, pentru a primi în timp util toate informaţiile necesare despre posibilele modificări şi ce acţiuni pot întreprinde pentru zborurile lor afectate, dar și pentru a beneficia de soluţiile self-service rapide şi disponibile non-stop, aflate la dispoziţia pasagerilor.