LIFESTYLE

Se scumpesc hainele în România. Anunțul făcut de o mare parte a retailerilor online. Ce alte schimbări apar pe piața de îmbrăcăminte

Se scumpesc hainele în România. Anunțul făcut de o mare parte a retailerilor online. Ce alte schimbări apar pe piața de îmbrăcăminte
www.static.playtech.ro

Se scumpesc hainele în România. O treime dintre retailerii online intenționează să crească prețurile pentru articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, cei mai mulți vizând o majorare de până la 10%.

Potrivit celui mai recent sondaj Glami Fashion (Re)search, desfășurat în rândul e-shop-urilor partenere, 1 din 3 magazine online din România intenționează să crească prețurile produselor între 6% și 15% în 2023.

Se scumpesc hainele în România. Schimbări de mantalitate la nivel de generație

Pe de altă parte, 41% dintre comercianții online se gândesc la o schimbare a sortimentației pentru a satisface cerințele clienților, ca țintă de afaceri pentru anul în curs, 24% își vor schimba cu siguranță inventarul și alegerile sortimentației, iar 75% au în vedere adaptarea sortimentației la generațiile mai tinere.

Nucleul clienților din segmentul e-commerce, milenialii și, într-o măsură tot mai mare, membrii generației Z (născuți între 1995 și 2010), au o viziune diferită asupra cumpărăturilor și consumului comparativ cu generațiile anterioare.

De exemplu, sunt dispuși să cheltuiască în mod conștient mai mult pe produse sustenabile.

Cum vor fi făcute modificările

Anul acesta, 50% dintre magazinele online de modă vor comanda loturi mai mici din fiecare model, dar într-o varietate mai mare, în conformitate cu tendințele.

Pe de altă parte, 25% dintre e-tailerii care au luat parte la studiu vor reduce cu totul numărul de stiluri.

Operarea cu abordări mai sofisticate de analiză a datelor ar putea fi o formulă câștigătoare pentru mulți antreprenori e-commerce în 2023.

Personalizarea cumpărăturilor online îți permite să tratezi fiecare client ca pe un VIP. În e-commerce, aceasta folosește AI (inteligența artificială) și algoritmi bazați pe învățarea automată, pentru a oferi o experiență unică fiecărui vizitator al site-ului.

35% dintre participanții studiului Glami au afirmat că acesta este anul în care cu siguranță vor aduce îmbunătățiri datelor primare, se vor concentra pe experiențe omnichannel și asupra personalizării.

malina@mediaflux.ro Absolventă de Drept, dar atrasă iremediabil de jurnalism. Un drum lung, greu, dar întotdeauna frumos, fie că a fost vorba de jurnalism ... vezi toate articolele