NEWS

EXCLUSIV | Dezastru pentru pasagerii cursei Wizz Air București – Bologna. Nu numai că au plecat cu o întârzierea de o oră și jumătate, dar și bagajele le-au fost urcate în cursa de Bergamo

EXCLUSIV | Dezastru pentru pasagerii cursei Wizz Air București - Bologna. Nu numai că au plecat cu o întârzierea de o oră și jumătate dar și bagajele le-au fost urcate în cursa de Bergamo

Seară dezastruoasă și cumplită pentru pasagerii cursei București – Bologna a companiei WizzAir. Deși unii dintre aceștia au plătit chiar și peste 500 de euro pe biletul București – Bologna – București, au ajuns la destinația cu o oră și jumătate intârziere. „Bonus”, și fără bagajul de cală după ce acesta a ajuns la Bergamo, iar cele care trebuiau duse la Bergano au „revenit” pasagerilor care au merd la Bologna.

Start de coșmar pentru minivacanța românilor și pentru ceilalți pasageri care au ales WizzAir pentru a pleca vineri seară din București spre Bologna, Italia. Pe lângă faptul că au ajuns la destinație cu o oră și 30 de minute peste ora programată inițial, au mai avut parte de o surpriză neplăcută.

Ajunși în zona de ridicare a bagajelor de cală a aeroportului din Bologna, aceștia au aflat cu stupoare, conform spuselor unui pasager care a contactat redacția MediaFlux.ro, că nu au nici bagaje. În miez de noapte, când, practic nimic nu se mai putea face.

Se pare că firma de manipulare a bagajelor a confundat Bologna cu Bergamo. Astfel, cursa Wizz Air de Bologna a plimbat bagajele celor ce mergeau la Bologna și invers. De ce? Probabil un angajat neinstruit nu a știut diferenta dintre Bergamo si Bologna. Amândoua încep cu B, nu? 🙂

În Italia se desfășoară în această perioadă multe târguri și expoziții, așa că nu numai persoanele care au plecat în minivacanță au fost afectate de această confuzie a operatorului de bagaje.

Wizz Air are și probleme cu comunicațiile

În încercarea de a-i contacta telefonic pentru detalii sau pentru o declarație despre acest subiect, la numărul de telefon destinat pasagerilor am aflat că linia dedicată clienților români nu funcționează. La cea pentru limba engleză nu a răspuns nimeni.

Pe site apare o notificare ”Întâmpinăm probleme cu unul dintre furnizorii noștri de servicii. Pentru a accesa din nou această funcție, intrați din nou mai târziu.”

GlobeGround, compania care s-a ocupat de încărcarea bagajelor, nu a răspuns nici ea la telefon.

Am solicitat prin e-mail ambelor companii o poziție oficială. Vom vedea care va fi viteza lor de răspuns. Probabil, la începutul săptămânii viitoare, că, nah, poate au și ei minivacanță, iar pasagerii mai pot aștepta…