Matei Dima, BRomania, la o cafea și-un dulce, la pas, prin Primăverii, acolo unde artistul se organizează personal și profesional, în general.
La doar câteva ore după ce a lansat oficial cel mai nou film pentru marele ecran, „Teambuilding”, actorul și-a permis un răgaz matinal, probabil singurul moment pe care îl poate petrece el cu el, înainte să de declanșeze nebunia cotidiană.
Paparazzi mediaflux.ro l-au fotografiat, discret, în timp ce își bucura papilele gustative cu licoarea „trezirii”, o cafea aburindă servită într-un pahar ecologic din carton, și un pandișpan cu zahăr, energizant, cumpărat de la cafeneaua din colț.
Îmbrăcat lejer, cu o pereche de pantaloni scurți și un hanorac cu mânecă lungă, ascuns după ochelarii de soare care încă îl mai păstrau în filmul unei proaspete dimineți, încă la începutul zilei profesionale, BRomania părea pierdut cu ochii în lichidul negru pe care-l purta cu atenție în mână, semn că mai avea un gând, două de pus în ordine înainte de a da START. Singurul accesoriu care îl ținea cumva ancorat în realitatea-i este casca smartphone-ului, care îi acoperea însă o singură ureche.
VĂ RECOMANDĂM ȘI: BRomania, Micutzu, Anca Dinicu și Mugur Mihăescu fac „radiografia” Teambuilding, cel mai așteptat film românesc al momentului | VIDEO EXCLUSIV
Pe de altă parte, putem spune că Matei Dima este un „înfăptuitor” de film românesc fericit. Pelicula „Teambuilding”, la a cărei lansare oficială au avut ocazia să participe și jurnaliștii Mediaflux.ro, stă foarte bine la capitolul vânzări de bilete.
View this post on Instagram
Producția a înregistrat cea mai bună vânzare de bilete în etapa pre-sale, din istoria filmului românesc, cu un număr de peste 30.000 de tichete vândute. Iată că acest lucru a infirmat cumva temerea lui Matei Dima, care se întreba fix în interviul acordat mediaflux.ro dacă românii se vor înghesuit să vină la film pe bani.