NEWS

Nicușor Dan, decizie finală: fără taxă auto în București. Ce soluții are pentru trafic

Nicușor Dan decizie finală fără taxă auto în București. Ce soluții are pentru trafic
sursa: Facebook Nicușor Dan

Nicușor Dan, decizie finală: fără taxa auto în Bucuresti. Primarul Capitalei a declarat, luni seară, că introducerea unei taxe auto de la 1 ianuarie 2023 nu este o soluţie, dar că, în schimb, există alte proiecte care să rezolve problema traficului.

”Taxa auto a fost o propunere a administraţiei anterioare. Acum este o propunere formată de nişte consilieri generali, foarte bine, am tot respectul pentru orice fel de propunere de dezbatere. În opinia mea, nu este soluţia pentru Bucureşti.” a declarat primarul care, recent, a fost filmat de paparazzi Mediaflux când traversa strada printr-un loc nepermis, cu copilul în brațe.

Nicușor Dan, decizie finală: fără taxa auto în Bucuresti. Ce propune, în schimb, primarul

Soluţia pentru Bucureşti, în opinia primarului, este o taxare a parcării proporţională cu importanţa locului public pe care se se parchează.

”Nu e normal să ai o parcare subterană sau cum avem la Străuleşti o parcare care e goală şi după aceea pe toate străduţele pe care vii către centru să ai o parcare gratuită. Atunci evident că nimeni nu o să-şi lase maşina la marginea oraşului”, a declarat Nicuşor Dan.

Semaforizarea inteligentă, una dintre soluții

Nicuşor Dan a mai spus că, în opinia lui, cea mai bună soluţie pentru traficul din Capitală este semaforizarea inteligentă, dar s-a referit şi la achiziţia de noi tramvaie sau la o centură de cale ferată.

„Cea mai bună soluţie pe cost-beneficiu este semaforizarea inteligentă, am început-o, apoi trebuie să dezvolţi transportul public. După cum ştiţi, au început să vină tramvaiele, cele 100 de tramvaie de la Arad, suntem în achiziţie 100 de autobuze electrice, foarte curând 120 de tramvaie, după asta trebuie să prioritizez transportul public şi după aceea avem o reţea relativ extinsă de tramvaie, numai că pe anumite porţiuni se circulă cu 5km/ora pentru că nu sunt reabilitate liniile şi avem deja toate studiile făcute.

Aşteptăm deschiderea fondurilor europene în această toamnă pentru a reabilita 50 de kilometri şi avem o mare oportunitate, avem o centură CFR în jurul Bucureştiului, aşa-numita linie de Constanţa care trece prin Pipera, nişte intrări şi nişte gări interioare pe CFR pe care vrem să facem un tren urban sau metrou de suprafaţă”, a declarat Nicuşor Dan.

[email protected] Absolventă de Drept, dar atrasă iremediabil de jurnalism. Un drum lung, greu, dar întotdeauna frumos, fie că a fost vorba de jurnalism ... vezi toate articolele