Clotilde Armand, deja fostul primar al Sectorului 1 aproape, a fost executată silit de avocații angajați în litigiile cu Romprest, casa de avocatură Mușat & Asociații. Cea mai bogată instituție din București a rămas fără toate mașinile din flotă, în frunte cu primarul și viceprimarul. Surse spun că fi vorba despre 19 mașini. Facturile neplătite s-ar ridica la 800.000 de euro.
”Referitor la informațiile apărute recent în spațiul public, facem precizarea că am contestat executarea silită cauzată de întârzierea achitării unor facturi pentru avocații care reprezintă Primăria Sectorului 1 în litigiul cu Compania Romprest. Această întârziere a avut loc din cauza consilierilor PNL- PSD care au votat bugetul Sectorului 1 cu întârziere”, se arată în comunicat Primăriei Sectorului 1.
Nici nu este de mirare. Este în stilul caracteristic al Clotildei Armand. Toată lumea e vinovată, doar ea nu. ”Mărturie” fiind noianul de dosare în instanță pe care le are ”bebelușa albă din Guadelupe”.
Facturile neplătite către firma de avocatură, angajată de Armand, fără aprobarea consiliului local, s-ar ridica numai în cazul procesului cu Romprest la 800.000 de euro.
Știrea inițială:
Astfel, primarul S1 a rămas fără BMW-ul electric pe care îl conducea personal, iar Primăria Sectorului 1 a rămas fără mai multe mașini din dotare, pornind de la vehicului condus de viceprimarul USR Oliver Păiuși, până la sechestru pe două mașini de Salvare, mașinile de pompieri și mașinile de la Cercul Militar, arată informațiile exclusive intrate în posesia Mediaflux.
Practic, casa de avocatură Mușat & Asociații a executat silit Primăria Sector 1, în frunte cu Clotilde Armand, pentru neplata facuturilor. Aceștia au fost angajați în rezilierea cu Romprest.
În urma deciziilor judecătorilor, executorul a primit dreptul să recupereze creanțele pentru facturile neplătite și a început deja să facă asta punând sechestru toate mașinile din parcul auto al Sectorului 1, în frunte cu BMW-ul electric i3 pe care îl conducea chiar Clotilde Armand, alături de un alt BMW, tot electric, cât și de mașini utilitare cum ar fi Salvare, Pompieri și chiar vehiculele de la Cercul Militar. Nu a scăpat nici mașina viceprimarului USR Oliver Păiuși.
Știrea este în curs de actualizare. vom reveni cu amănunte.
Unele dintre datorii sunt vechi chiar din 2019. Totuși, scandalul a început în 2020, când între PS1 și Romprest au apărut conflicte legate de nivelul plăților aferente contractului de salubritate multianual pe care operatorul de salubritate îl are cu PS1.
Primăria condusă de Clotilde Armand a apreciat că ridicarea gunoiului costă prea mult, a sistat temporar contractul, Romprest a oprit temporar ridicarea gunoiului, apoi Primăria a decis ajustarea financiară a contractului. În cele din urmă, Romprest a acționat-o în judecată și a câștigat.
În prezent, sunt peste 89 de milioane lei, fără penalități, pe care le pretinde Romprest în prezent și în contul cărora, prin decizie judecătorească, a poprit mai multe venituri ale PS1, ajungând în prezent să execute silit Primăria.
„Noi am câștigat toate procesele. PS1 nu a câștigat nici măcar jumătate de proces. Am obținut executarea silită a Primăriei, dar Primarul Clotilde Armand nu a vrut să pună sumele necesare în contul de executări, așa cum spune legea. Așa că ne-am îndreptat către terți popriți, piețele, spațiile comerciale ale Primăriei care generează chirii, apartamente ale Primăriei. Dar nu încasăm prea mult de aici, cu țârâita, la nivelul sutelor de mii lunar, noi suntem o firmă mare, avem salarii de dat, avem utilaje, avem taxe, noi vrem toți banii odată. Dar dacă primarul nu vrea să plătească… Avem bani de recuperat încă din perioada precedentului primar (Bogdan Tudorache – n.r.), din 2019”, spune anul trecut Iancu Toader, avocatul Romprest.
Pe site-ul firmei, Romprest publică situația la zi a cuantumului facturilor restante de plătit ale PS1, cu tot cu penalități. Aflăm astfel că, în fiecare zi, se adună câte 50.000 de lei , doar penalități și că sunt peste 1.100 de zile de întârziere la plata facturilor din 2020.